kuriozum
| 10 września 2012 ]

Lans „W drodze”

Ciekawi byliśmy, które z książkowych wydawnictw katolickich pierwsze zaoferuje czytelnikom lnianą torbę na zakupy. I oto od dziś można już lansować się na mieście z logo „W drodze”. Co do symboliki dwóch dłoni – niektórzy podejrzewają inspirację freskiem z Kaplicy Sykstyńskiej. Grzegorz Dąbkowicz OP z wydawnictwa „W drodze” tłumaczy lakonicznie: „Stworzenie przez słowo, w relacji. Tak powstaje dobra książka”. Wprawdzie ekipa Dywizu zbiorowo orzekła, że przydałoby się więcej dowcipu, a mniej patosu, ale potwierdzamy, że lniane torby to towar wysoce pożądany, a katolikom niezabroniony. Patryk Stanik, specjalista do spraw PR w „Tygodniku Powszechnym”, mówi, że „Tygodnik” lniane torby stosuje już od kilku lat i zawsze cieszą się one dużym powodzeniem.

Nowość - lniana torba „W drodze”

 

 

Torba „Tygodnika Powszechnego” - znana od kilku lat